Parkeerfaciliteiten

De focus op multifunctionele centra in onze doelsteden blijkt ook in deze crisistijd de juiste. Deze locaties blijven aantrekkelijk en hebben het minste risico op afroming van marge door Parkeer Service Providers.

De kwaliteit van onze faciliteiten wordt herkend en erkend. We zijn bijzonder trots op de EPA Award die in 2013 is toegekend aan de locatie Q-Park Grote Markt in Tongeren.

Dit is de nieuwe look van Q-Park Tongeren

Om onze medewerkers scherp te houden op kwaliteit, organiseert Q-Park onder andere een interne competitie voor de beste parkeerfaciliteit per land en binnen ons hele bedrijf. Deze wedstrijd helpt ook de kernwaarden te onderstrepen. De resultaten bieden bovendien inzicht in netheid, veiligheid en de staat van onderhoud van deelnemende faciliteiten. Doordat de klantgerichtheid van de medewerkers en tevredenheid van de klanten belangrijke criteria zijn, benadrukken we eens te meer het belang hiervan.

In 2013 heeft Q-Park een bijzondere nieuwe locatie geopend in de door Rem Koolhaas (OMA) ontworpen ‘verticale stad’ De Rotterdam, met 160.000 vierkante meter het grootste gebouw in de Benelux. Als volgend jaar ook parkeerlagen 1 en 2 beschikbaar komen, is de capaciteit 593 parkeerplekken voor auto’s en 40 voor motoren. Een parkeergarage in zo’n bijzonder gebouw op een toplocatie past uitstekend in onze strategie. Q-Park De Rotterdam is 24/7 geopend.

Verticale stad 'De Rotterdam', Rem Koolhaas

Onze locatie Q-Park Heuvel in Eindhoven onderging een metamorfose. De renovatie omvatte onder andere het installeren van een 'state-of-the-art' nieuw energiezuinig verlichtingsconcept.